Friday, January 25, 2013

HELLO AGAIN :)


 
Jeg har taenkt meget over hvad jeg kunne vise jer, men har ikke rigtig synes at der var noget spaendende.. Men jeg er kommet i tanke om at jeg slet ikke har vidst jer, hvordan det ser ud hvor jeg bor :) Glemsomme mig - saa her kommer der lidt billeder :) .. Kan fortaelle at det har vaeret -16 grader her de sidste dage, saa jeg kan godt lide at vaere indenfor, under min dyne :)
 
Herunder er mit vaerelse :) Det er ikke saa stort, men det er rigtig hyggeligt, med en gyngestol og et skab til alt mit toej ;).. Jeg har faaet mig en dyne, saa det er bare dejligt at ligge sig til at sove :)
 

 


 
Det her er koekkenet. Der er cirka samme opbygning i alle de huse der bliver bygget her i Iowa, saa dette er rimelig traditionelt. og de har et koeleskab, hvor man kan faa vand, isterninger og knust is, det er ogsaa ret almindeligt at de har det.
 

 
Det her er deres stue, ogsaa ret typisk :) Og hvis man ikke kan lide det der bliver set paa dette fjernsyn, kan man jo vaelge at se tv, paa et af de andre 4 der er i huset ;)
 

 
Her er kaelderen, hvor drengene bruger der meste af deres tid. De spiller meget playstation. Jeg er ikke saa god til det, saa i mens de spiller....

 
Gaar jeg ind i Janaes kreative rum og laver lidt til min scrapbog :) ..
 
 
Saadan her ser vores hus ud, ude fra.. og den roede bil i kan se, er den jeg fraeser rundt i, naar jeg tager til og fra Kirken, motionscenteret eller Adams skole :) ..
 
 
 
 
Jeg har ogsaa glemt at fortaelle jer om en af de vigtigste personer i huset! :) Det her Dorrie :) hun er en soed nullerkat, som ind i mellem kommer ind til mig paa mit vaerelse :) ..
 
 
Nedenunder er der lidt billeder fra omgivelserne omkring huset :)










No comments:

Post a Comment