Friday, January 25, 2013

Work, work, work!

 
 
Her kommer lidt om det jeg laver i loebet af ugen :)
Jeg er begyndt at hjaelpe til paa Adams skole, i biblioteket. De har hele tiden brug for hjaelp, saa de er glade for at jeg vil komme hver tirsdag eftermiddag og hjaelpe til. Det er ikke saa lange og det sjovt at snakke med boernene, saa det goer ikke mig noget. Mit arbejde bestaar i at goere boeger rene, som er blevet afleveret, tjekke om de er blevet oedelagt og derefter saette dem paa plads. Jeg skal ogsaa bippe de boeger ind, som boernene gerne vil laane, saa nu foeler jeg mig som en rigtig bibliotekar ;) ..
 
 
Dette er Adams skole.



 
Og det er her jeg goer mit arbejde som en ny bibliotekar :)

 
Det her er Valley church, hvor jeg hjaelper til med at goere klar til soendagsskole og passer boern.


 
Det her er Beth og Amy, som jeg arbejder for.


De saetter mig i gang med at kopiere, klippe, klistre og farvelaegge.. saa det hele er klar til om soendagen.
 
 
 
Naar det hele er klar, kommer vi det i disse bakker, saa det er klar til de frivillige, som underviser og leger med boernene om soendagen :) ..

 

 
Det er her, jeg om torsdagen og nogle fredage, hjaelper til med at passe de smaa "soede" boern :) .. Eller, de er soede naar de ikke skriger og river i hinandens haar :) ..
 
Naar jeg ikke hjaelper til i kirken eller paa Adams skole, saa tager jeg i motionscenteret, ser serier med Janae eller tager mig en lille lur.. Det er haardt at vaere amerikaner ;) ..





No comments:

Post a Comment